Sådan får du succes med
at sælge dine konsulentydelser.

Vil du også gerne sælge mere?
Så skal du bruge den intelligente salgsmodel.

Mere end 3½ times salgstræning
Alt det bedste fra 30 års salgssucces
9 Ekstra ProTips til dig der vil lidt mere

Din investering er kun kr. 2.495,- + moms.

SPAR 1.000,-    Nu kun kr. 1.495,-

Luk ordren – hver gang du har et kundemøde

På dette online-kursus lærer du,
hvordan du ved hjælp af den intelligente salgsmodel
løfter dit salg til helt nye højder.

Er det svært?   Nej.

Virker det også for dig?   Ja!

Kender du situationen, hvor:

  • du ikke er helt tryg ved, at du skal sælge dig selv og dine kompetencer?
  • du ikke føler, du helt har styr på det der med at sælge?
  • du ikke rigtigt kan få overtalt kunderne til at vælge dig som konsulent?
  • du har for mange kaffemøder og for få møder, der giver ordrer?

Prøv så i stedet at forestille dig,
hvor meget mere du sælger, når:

  • du har en velafprøvet og struktureret salgsmodel.
  • du altid er et skridt foran, når du mødes med kunderne.
  • kunden har et helt klart billede af, at du er den perfekte konsulent til at hjælpe.
  • kalenderen er fyldt op med betalte møder i stedet for kaffemøder.

Hvilken af disse to typer salgsmøder vil du helst gennemføre?

Møde 1, hvor du møder op hos kunden, præsenterer alle dine kompetencer og overtaler kunden til, at du er et godt match til opgaven. Hvorefter mødet ender med, at kunden siger, at de vil kontakte dig, når de er klar til at sætte opgaven i gang.

Eller møde 2, hvor I mødes som aftalt. Du afdækker kundens aktuelle situation og behov, og kunden oplever, at du kan bidrage positivt til opgaven og vælger derfor at indgå en aftale med dig.

Forskellen på de to møder er …

Er du klar?
Det er NU, du får nøglen til at få succes med at sælge dine konsulentydelser.

Der findes to typer af salgsmøder for konsulenter.

Type 1

Det er den type salgsmøde, hvor konsulenten møder meget velforberedt op og giver kunden et fyldestgørende indblik i konsulentens kompetencer.

Det er den type salgsmøde, hvor konsulenten bruger tid på at fortælle om sine egne fortræffeligheder og gør sit bedste for at overtale kunden til at afgive ordre.

Type 2

Det er den type salgsmøde, hvor konsulenten benytter den intelligente salgsmodel.

Det er den type salgsmøde, hvor konsulenten lærer en masse om kundens virksomhed og behov.

Det er også den type salgsmøde, hvor kunden oplever at sidde over for en venlig og imødekommende konsulent, der ifølge kundens bedste vurdering har nogle supergode kompetencer, der kan hjælpe kunden og kundens virksomhed.

Det er ganske enkelt den type salgsmøde, der ender med, at kunden vælger at sige JA TAK,
og konsulenten går hjem med en ny kunde.

 

Hvorfor skal du mestre den intelligente salgsmodel?

Det skal du, fordi du, når du følger en struktureret og effektiv salgsmodel, langt oftere lykkes med at få succes med at sælge dine konsulentydelser. Det betyder, at du får langt flere aftaler i din kalender, du hjælper langt flere mennesker og virksomheder, og så tikker pengene løbende ind på kontoen.

Mens du overvejer, om du skal deltage på dette kursus, så sidder andre konsulenter og forsøger at sælge deres konsulentydelser – uden at have en god salgsmodel. Nogle af dem har endda valgt at spejle sig i, hvordan andre sælgere gør. Det betyder ofte, at de skræmmer flere kunder væk, end de tiltrækker, fordi de angriber salgsarbejdet helt forkert.

”Sådan får du succes med at sælge dine konsulentydelser” giver dig en fantastisk og succesfuld salgsmodel, som sikrer dig den succes, du fortjener.

Og det bedste af det hele er, at uanset om du er helt ny som konsulent eller har stor erfaring, så vil værktøjerne i kurset løfte dit salg til helt nye højder.

Få succes med den intelligente salgsmodel

En af de største myter om konsulenter, der har stor succes med at sælge, er, at ”de er fødte sælgere”.

Intet kan være mere forkert. Hvem har måske nogensinde mødt ”den fødte mekaniker” eller ”den fødte tandlæge”? Nej, vel!

At være god til at sælge er et håndværk – som kan og skal læres.

Den intelligente salgsmodel skaber grundlaget for, at du kan udføre godt salgshåndværk.

På kurset lærer du blandt andet:

hvilke 3 spørgsmål, alle kunder søger svar på, før de køber.

hvordan du guider kunden godt igennem kundens købsproces.

hvad mange konsulenter gør forkert, når de forsøger at sælge.

hvordan du får succes med at sælge dine konsulentydelser.

Er du klar til at sætte turbo på dit salg?

Så skal du bare ”træde på speederen og dreje på rattet” – så kører vi.

Du får rundt regnet 200 minutters personlig salgstræning med en velafprøvet og succesfuld salgsmodel. Jeg er med dig hele vejen. Det eneste, der adskiller os to, er din skærm.

Du får alle mine bedste værktøjer, som jeg personligt har udvalgt og tilpasset netop til dig, så de passer til den form for salg, du som konsulent skal gennemføre.

Du får 13 specifikke moduler og mere end 70 videoer med en trin-for-trin-salgsmodel. Jeg guider dig personligt igennem hele kurset og sikrer mig, at du får så meget værdi med herfra som muligt.

Du lærer slagets fem faser, som indgår i den intelligente salgmodel, så du aldrig mere behøver at bekymre dig om, hvordan du skal angribe et salgsmøde.

Du får også mine særlige ProTips, som booster dit salg yderligere.

ProTips!

Til dig, der vil endnu mere … så får du også adgang til ni videoer med ProTips.

ProTips er ekstra avancerede værktøjer og metoder, som løfter dit salgsarbejde endnu et niveau op.

ProTips er ikke for amatører! De kræver, at du i første omgang er fortrolig med den intelligente salgsmodel, og at du, rent salgsmæssigt, kender dine egne stærke og svage sider.

Når du gør det, så gå bare løs på videoerne med ProTips. De rykker!

Hvad bliver du i stand til?

Du bliver i stand til at skabe et rigtig godt og afgørende førstehåndsindtryk.

Du bliver i stand til at gennemføre et professionelt salgsmøde, hvor kunden oplever dig som værende både venlig og kompetent.

Du bliver i stand til på en god måde at præsentere kunden for din løsning og overbevise denne om, at du er den bedste konsulent til at løse den opgave.

Du bliver i stand til at behandle kundens indvendinger og vende dem til en accept.

Du bliver i stand til at lukke ordrerne ved hjælp af én af de 6 afslutningmetoder.

Du bliver en ren salgsmaskine,

når du har gennemgået de 13 moduler.

Modul 1: De 3 % bedstsælgende konsulenter

Mange ønsker at blive gode til at sælge. Men med dit initiativ til at deltage i dette salgskursus har du potentiale til at blive blandt de 3 % af alle konsulenter, der er bedst til at sælge sine konsulentydelser.

Modul 2: KA’ LI’? KA’ DU? KA’ KOST’?

Kunden søger altid svar på de tre vigtige spørgsmål, inden de vælger at påbegynde et samarbejde med en konsulent. Du får derfor denne videnskabeligt beviste model, som, brugt rigtigt, for alvor gør, at dine kunder vælger at beslutte sig for, at du er dén konsulent, de ønsker at samarbejde med.

Modul 3: Den intelligente salgsmodel

Hvad er det, der gør forskellen på konsulenters salgssucces? Det er den salgsmodel, eller i mange tilfælde mangel på samme, som konsulenterne bruger. I dette modul præsenterer jeg dig for den intelligente salgsmodel. Det er den salgsmodel, der sikrer dig, at du får succes med at sælge dine konsulentydelser.

Modul 4: Indledningen afgør, om du er inde eller ude!

Indledningen er fase 1 i den intelligente salgsmodel. Dine evner til at gennemføre en god indledning er vigtige. Derfor ser vi både på, hvorfor og hvordan du skaber en god indledning på kundemødet.

Modul 5: Det tager kun 7 sekunder at skabe et førstehåndsindtryk

Kundens førstehåndsindtryk er afgørende for, om du overhovedet får en chance hos kunden eller ej.  Du får ni fantastiske værktøjer til at skabe et rigtig godt og afgørende førstehåndsindtryk.

Modul 6: Sådan fanger du kundens opmærksomhed

Mange kunder har en presset dagligdag. Derfor drejer det sig om, at du indleder jeres møde med at fange kundens opmærksomhed. Til det formål får du syv gode metoder til at indlede den faglige del af dit møde med kunden.

Modul 7: En professionel behovsanalyse er nøglen til at booste dit salg

Det er i behovsanalysen, at den intelligente salgsmodel for alvor rykker på dit salg. Når du mestrer at udføre en professionel behovsanalyse, så har du alle muligheder for at få dit salg til at sparke … bagdel. Til det formål får du en 3-trinsmodel, der sikrer dig, at dine kunder kommer til at elske dig senere i salgsprocessen.

Modul 8: Præsentationen, der fejer benene væk under kunden

Præsentationen er den fase, som mange sælgere (og konsulenter) anser for at være det egentlige salgsarbejde. Med den intelligente salgsmodel lærer du at gennemføre en anderledes præsentation, end de fleste konsulenter og sælgere gør. Den nye måde at præsentere på gør, at dine kunder virkelig forstår, at du er den konsulent, de skal bruge.

Modul 9: Tal et sprog, kunden forstår

Du skal sikre dig, at du taler et sprog, kunden forstår. Ja, mange konsulenter kender godt EFU-metoden, men de bruger den ikke rigtigt. Derfor præsenterer jeg dig for en supergod variant af EFU-metoden.

Modul 10: Få prisen til at se ”god ud”

Prisen, omkostningen eller investeringen – kært barn har mange navne. I dette modul lærer du, hvordan du præsenterer din kunde for prisen på at samarbejde med dig, så kunden føler, at han investerer i et samarbejde med dig. En investering, han er overbevist om er en god investering, og som hurtigt betaler sig tilbage.

Modul 11: Du skal lære at elske dine kunders indvendinger

Indvendinger er mange sælgere og konsulenters skræk. I dette modul lærer du både, hvordan du undgår at få mange indvendinger, og så lærer du, hvordan du på en god måde behandler de indvendinger, som helt naturligt opstår.

Modul 12: Sådan afslutter du salget på en god måde

I dette modul lærer du seks gode afslutningsmetoder, som sikrer dig, at du får kundens accept og dermed får succes med at sælge dine konsulentydelser.

Modul 13: Nøglen til succes – den intelligente salgsmodel

Nu har du lært alle værktøjerne i den intelligente salgsmodel, og så er der kun et par enkelte vigtige detaljer tilbage. Dem gennemgår vi her i modul 13.

Et unikt kursus

Ingen andre steder får du al denne salgsviden samlet i ét kursus.

  • 5 faser, der udgør den intelligente salgsmodel.
  • 3 spørgsmål, kunden altid stiller sig selv.
  • 9 fantastiske værktøjer til at skabe et godt førstehåndsindtryk.
  • 7 gode åbningsmetoder.
  • 3 trin til en professionel behovsanalyse.
  • 3 trin til en god præsentation.
  • 2 myter om konsulenter.
  • 3 købsmotiver.
  • 4 trin til at behandle indvendinger.
  • 6 afslutningsmetoder.

Komplet arbejdshæfte

Kurset indeholder et 33-siders arbejdshæfte, der guider og hjælper dig til at lave din helt egen intelligente salgsmodel. Det er dén salgsmodel, der sikrer dig succes med at sælge dine konsulentydelser.

ProTips

Og så får du også eksklusiv adgang til ni særlige videoer med mine allerbedste ProTips!

Du er i gang om under 9 minutter

Jeg har gjort det så nemt for dig som overhovedet muligt. Alt, hvad du skal vide for at få succes med at sælge dine konsulentydelser ligger online og venter kun på, at du er klar.

Uanset hvornår du er klar, hvor du befinder dig, og om du sidder med din computer, tablet eller smartphone, så får du ubegrænset adgang til kurset døgnet rundt.

Når du har fået dit personlige login, så er kurset dit for tid og evighed, og du kan bruge det igen og igen.

Uanset om du er på kontoret, på farten eller på ferie, så skal du bare logge ind – og så har du fuld adgang til alle de værdifulde salgsværktøjer.

Vigtig viden

Er kurset også for selvstændige konsulenter, som ikke arbejder sammen med kollegaer til daglig?

Ja, kurset er for alle konsulenter, uanset om de arbejder alene eller har mange kollegaer. Kurset handler nemlig om det personlige møde med kunden, så det er ens for alle konsulenter.

Kan værktøjerne også bruges af rådgivere?

Ja, uanset om din titel er konsulent eller rådgiver, så er din opgave med at sælge dine ydelser den samme. Derfor giver værktøjerne nøjagtig lige så meget værdi for dig, der er rådgiver.

Er kurset noget for nye konsulenter?

Ja, jeg ville gerne have haft al denne viden serveret på bare tre timer, da jeg var ny konsulent. Det havde godt nok sparet mig for en del blod, sved og tårer og ikke mindst skaffet mig succes meget hurtigere.

Kan erfarne konsulenter også lære noget?

Ja, mange af de konsulenter, jeg træner, har en del kilometer på tælleren. Disse konsulenter oplever ofte, at de ikke bare går hjem med nye værktøjer, men også med fornyet energi og inspiration.

Hvor lang tid skal jeg afsætte?

Jeg har opbygget kurset, så de enkelte videoer varer mellem 2 og 5 minutter. Hvert modul varer op til 25 minutter, og hele kurset varer i alt tre timer. Du bestemmer altså helt selv, om du deler kurset op i mindre bidder eller gennemgår det hele på én gang. Den tid, du bruger på at udarbejde din egen intelligente salgsmodel, kan jeg af gode grunde ikke gætte, men arbejdshæftet er gjort klar, så det er nemt, enkelt og overskueligt at gøre det.

Skal jeg have noget bestemt software?

Nej, det hele foregår online, så du skal hverken installere eller programmere noget som helst for at komme i gang. Det eneste, du har behov for, er internetadgang.

Hvordan gør jeg?

Helt konkret køber du kurset online (akkurat ligesom at handle i en webshop). Når du har gjort det, får du tilsendt en mail med linket til kurset samt din personlige adgangskode. Herefter logger du ind på siden og voilá, du er i gang.

Kan jeg se kurset flere gange?

Ja. Jeg vil næsten foreslå, at du ser det flere gange. Jeg ved nemlig selv, hvor meget større værdi jeg får ud af de online-kurser, som jeg ser flere gange. Din adgang er personlig, men ubegrænset.

Må jeg dele kurset og materialerne med andre?

Nej, desværre. Du køber og betaler kun for én personlig adgang. Det håber jeg, du vil respektere. Har du brug for en flerbrugerlicens, så skriv til mig på ulrik@trendmogensen.dk, og så finder vi nemt en god løsning på det.

Jeg holder selv kurser. Må jeg undervise i det materiale, jeg får på dette kursus?

Nej, kurset må ikke bruges kommercielt.

30 års salgserfaring – på 3 timer.

Derfor skal du gå i gang med kurset – nu

Boost dit salg #1: Med den intelligente salgsmodel løfter du dit salg til nye højder. Du undgår at begå de samme fejl, som jeg gjorde, inden jeg udviklede den intelligente salgsmodel.

Boost dit salg #2: Med denne trin-for-trin-salgsmodel får du øjnene op for, hvad det er, der får dine kunder til at vælge at samarbejde med dig og ikke med dine konkurrenter. Når du først har ”set lyset”, så er der ingen, der kan slukke det igen.

Boost dit salg #3: Du får alle de bedste værktøjer og al den vigtigste viden baseret på mine 30 års erfaringer inden for salg. Alt er pakket og klar til dig – lige her.

Boost dit salg #4: Med den intelligente salgsmodel får du alle de værktøjer, der skal til for at bringe dig op i top 3 % af de bedstsælgende konsulenter.