Supergod Kundeservice

sådan skaber du loyale kunder

Supergod Kundeservice sikrer at dine kunder kommer igen

Kampen om kunderne er hårdere end nogensinde før.

Dine kunder bliver hver dag bombarderet med input om lave priser, gratis fragt og mange andre forsøg på at lokke dem til at fravælge dig, næste gang de skal handle.

Mange af dine konkurrenter kan sikkert levere nogenlunde sammenlignelige produkter, til cirka de samme priser som du kan.

Hvorfor er det så, at dine kunder skal vælge, fortsat at handle med dig?

Det skal de selvfølgelig, fordi du er konkurrencedygtig, men især fordi du leverer Supergod Kundeservice, som dine konkurrenter ikke bare kan kopiere.

Sådan kommer du i gang med Supergod Kundeservice

Når du og dine medarbejdere vil udvikle, fastholde og tiltrække flere loyale kunder, så er det ubetinget bedste I kan gøre, at skabe Supergod Kundeservice.

Det gør én mand ikke alene, det kræver at I alle samarbejder om at udvikle, indarbejde og vedligeholde de værktøjer som passer netop til jeres virksomhed og jeres kunder.

Du kan kickstarte arbejdet med at løfte jeres kundeservice til nye højder, ved at gøre brug af mine velafprøvede og succesfulde foredrag og workshops. På den måde sikrer du, at du får inddraget alle relevante medarbejdere, udvalgt de vigtigste områder og implementeret værktøjerne på en god og engagerende måde.

Dit fokus på Supergod Kundeservice resulterer også i:

  • Mere engagerede medarbejdere
  • Flere tilfredse og loyale kunder
  • Flere anbefalinger af dig og din virksomhed
  • Højere arbejdsglæde
  • En Bedre Bundlinje

Få 9 videoer med værdifuld viden om, hvordan du skaber Supergod Kundeservice. – Helt gratis

Hvad er Supergod Kundeservice?

Bliv klogere på Supergod Kundeservice

Vi har benyttet Ulrik til en 1 times peptalk omkring kundeservice og har været meget tilfredse.
Ulrik havde sat sig ind i vores virksomhed og formåede at gøre budskaberne vedkommende og humoristiske.

Anita Gersner Marschall
Afdelingsleder – Salg, MC Emballage A/S

Investeringen er hurtigt tjent hjem

Med en pris på kun kr. 9.500,- for et inspirerende foredrag og kr. 12.500,- for en effektiv workshop, skal der ikke mange justeringer til, før det kan ses positivt på bundlinjen.

Er I bare 10 mand, svarer det kun til kr. 950,- pr. mand.

Alt efter jeres timepris svarer til cirka 1-2 timers faktureret arbejdstid.
Hvor hurtigt tror du, at I kan tjene 1-2 timer ind igen?

Vælger I at investere i 2-3 workshops – er investeringen naturligvis lidt større, men jeres udbytte bliver langt større.

Og selvom et workshopforløb så skulle koste 2.500 - 3.500,- pr. mand, så svarer det jo ikke til mere end omkring 4-8 fakturerede timer. Dem er jeg helt sikker på, at I hurtigt får tjent hjem.

Inspiration og idéer

Med et engagerende og underholdende foredrag får I serveret inspiration og idéer til, hvordan I kommer i gang med at tjene flere penge på jeres kunder.

På kun 60-90 minutter, får I fyldt jeres mentale værktøjskasse med effektive værktøjer til, hvordan I personligt og som team bidrager til at tjene flere penge på jeres kunder.

Samtidig får I gode input til, hvordan I opnår en større arbejdsglæde og skaber flere tilfredse kunder.

I får altid et specialtilpasset foredrag.  På den måde sikres I, de optimale betingelser for at få udbytte ud af jeres tid.

Værktøjer og løsninger

På en workshop går vi mere i dyben med de aktuelle værktøjer.
Med 3-4 timer til rådighed pr. workshop, får I mulighed for, at arbejde med de aktuelle idéer og løsninger.

Det giver ikke blot inspiration og idéer men færdige løsninger som I kan arbejde videre med efterfølgende.

Erfaringen viser, at et valg af én eller måske flere workshops giver et fantastisk udbytte. Ikke blot for virksomheden men også for medarbejderne.

Resultaterne ses omgående på kommunikationen og samarbejdet, ligesom indsatsen og resultaterne bliver synlige både på bundlinjen og kundetilfredsheden.

Vil du også vinde kampen om kunderne?

Få en uforpligtende snak om dine muligheder

eller

Din sikkerhed for et succesfuldt samarbejde

Udvikling af din virksomhed og dine medarbejdere kræver indsigt, erfaring og personlig kemi. Din succes afhænger meget af, om du får fat i den rigtige mand til opgaven. Af samme årsag har jeg valgt ikke at være tilknyttet et bookingfirma. Du får altså kontakt til den ægte vare lige fra starten. Jeg glæder mig til en uforpligtende snak med dig.