Supergod Kundeservice hæver bundlinjen

Virksomheder, der kæmper for at få en bedre bundlinje, overser ofte en løsning, der med garanti bringer tingene i den rigtige retning.

Løsningen kræver hverken godkendelse i banken, nyt produktsortiment eller et skifte i den politiske dagsorden. Nej, denne løsning kan (og skal) gennemføres af ledelse og medarbejdere – i samarbejdet med kunderne.

 

Få løsningen her:

  • Når vi giver kunderne en Supergod Kundeservice – kommer de igen
  • Tilfredse kunder – fortæller andre om vores Supergode Kundeservice
  • Når andre hører om vores Supergode Kundeservice – kommer de også og handler hos os
  • Når vi gentager processen med at yde Supergod Kundeservice – kommer de nye kunder også igen
  • De nye kunder vil også fortælle om deres oplevelse af Supergod Kundeservice
  • Og sådan kan vi ved hjælp af Supergod Kundeservice blive ved med at skabe nye kunder igen og igen.

Det hele starter med, at vi yder Supergod Kundeservice – så skal vi nok få en bedre bundlinje

Beviset ligger i de mange undersøgelser, der gang på gang viser, hvor afgørende kundernes oplevelse er.

Her nogle få eksempler*:

  • 73% af kunderne vil fortælle om deres oplevelse til andre
  • Der er stærk sammenhæng mellem en god kundeoplevelse og virksomhedens evne til at fastholde sine kunder
  • 61% af kunderne vægter virksomhedens evner til at forstå/løse problemer som det vigtigste
  • Det er en god idé at investere både ressourcer og tid på at skabe den bedst mulige oplevelse med virksomhedens kundeservice.

Overvej lige, hvad Supergod Kundeservice kan gøre for både omsætning og bundlinje i din virksomhed.


Supergod Kundeservice – den sikre vej til vækst

Og det bedste er, at du og dine medarbejdere kan starte jeres rejse mod endnu flere tilfredse og loyale kunder – NU. I skal ikke vente på nogen eller noget – I skal bare i gang med at skabe Supergod Kundeservice.


Hvordan skaber I så Supergod Kundeservice?

Supergod Kundeservice handler ikke om, at I skal imponere kunderne helt vildt ekstraordinært (det er selvfølgelig fedt at kunne gøre en gang imellem).

Supergod Kundeservice handler derimod om, at I konstant er lidt bedre end jeres konkurrenter – og her er konstant nøgleordet.

I skal være så konstante, at jeres kunder er helt sikre på, at I leverer – hver eneste gang. Det må de ikke slet ikke komme i tvivl om.

 

Jeps – det er hemmeligheden!
I skal konstant være lidt bedre end jeres konkurrenter

Nøglen til Supergod Kundeservice starter med, at I får sat ord på, hvad der gør jer bedre end jeres konkurrenter. På den måde ved I, hvordan I kan skabe Supergod Kundeservice

– og det kan du og dine medarbejdere helt sikkert godt levere.

Rigtig god arbejdslyst

Ulrik

 

*Kilde: Danskerne og deres oplevelse af kundeservice – en temperaturmåling i foråret 2013, af CBS og Wilke.

2 Comments

Leave a Reply